Merhabalar. 15 haftalık hamileyim kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doktor riskli diyor daha önce kayıplarım oldu. Çok korkuyorum dün biraz yorulmuştum akşamdan beri karnımın alt kısmında böyle adet olmuşum gibi ama yanıyor gibi de bir ağrı var ve geçmiyor yaşayan varsa yardımcı olabilir mi🙏