Ceycey35 Kızlar oğlum 10 gün kuvesde kaldı aptamil mama yedi sonra sütüm bebegimi doyurmadigi için mamaya devam ettim.sizce hangi mamaya kullanayim öneriniz varmi????
MerveDC Benim kızım yedi aylık dogdugundan beri her mamayı denedik en son sma ya karar verdim hala kullnyrm o iyi geldi. Aptmil çok rhtsz ediyr gaz yapıyor. Sma türkiye de üretiliyr çok iyi bnce