Merhabalar. Doğum kontrol hapı kullanmak istiyorum ama birakinca hamilelik kolay olmuyor, zararlı, hormonlara kötü etki ettiği söyleniyor. Bi de bu haplarin pahalı olanı da var normal fiyata olanı da hangisini onerirsiniz? Adet ağrısını da kesiyormus ben en çok bunun için istiyorum