Arkadaşlar 10 mayısta kürtaj oldum. 10 gün lekelenmem oldu. Bugün kürtajdan sonra 24 gün geçmiş oldu ve lekelenme var adet mi olacağım anlamadım adet olmam normal mi sizce.
Yarın için doktor randevum vardı ancak adet olduysam muayeneye gitmek istemiyorum alttan muayene ettikleri için böyle bir durum yaşayan var mı aranızda