Usui Tecrubeliler biraz yol gösterim korkuyorum 10-15 güne olur doğum muhtemelen dedi 2500kusur kilosu 🙀
Elaylama Usui normal canım korkcak bir şey yok 38'i biraz gecince olur biter inşallah. hatta daha da iyi olur benim de normal olacak inşallah 40'a kadar beklemek istemiyorum stres katlancak artcak diye ama rabbim en iyisini bilir tabi hayırlısı.
Elaylama Usui ben çatıyı 20'li haftalarda kısalma yüzünden oldum nası bi şey olduğunu biliyorum korku yok eninde sonunda kısacık bi şey 🙄
Yeniievli Ayy bende 36 yım.perşembe günü gidicem büyük ihtimal çatı muayneesi de yapacak nst ye giricem.çok korkuyorum
Usui Bskrt yüzde seksen iki haftaya dogurursun diyor bana😀 erken sancilarimda vardı adalat falan kullandım yeni biraktim
Elaylama Usui yani elle bakıyor açıkcası ben çatala çıktım ne yaptı ne etti bilmiyorum eliyle baktı bir de kültür alındı benden hani şu uzun kulak çöpü gibi olan çubukla. Acıdı mı tabi hafif bi şey oldu ama acı değil baskıydı. Yarım dakika bile sürmüyor.
Bskrt Usui bana da1 hafta 10 gün dedi ama 7 gün geçti hiç doğuracakmşm gibi hissetmiyorm 😅 27 günüm vae normalde bakalm ne zaman gelecek
Usui Elaylama ay sağol canım bugün baktı bı eliyle açılma var mı diye i ikinci bakalım falan dedi dar olsa anlarmiydi acaba daha detaylı bişi mi lazım ki🤔aklımda deli sorular