Mine34 Aranızda ikinci sezeryani 2 seneden daha erken olan var mı karnın büyüdükçe nasıl hissediyorsun çok ağrı olacak mı erken doğum riski var diyorlar acaba ne kadar doğru off çok korkuyorum acı çekmekten
Masal0018 Mine34 arkadaşım doğumdan 10 ay sonra tekrar hamile kaldı malesef çocuğu erken doğdu rahim kendini tam toplamadi diye erken doğuma sebep olmuş
Yamantosunannesi Mine34 ilkim 37+5 te doğdu. Bu doğumum ilk doğumumdan tam 27 ay sonra olacak. Şuan 35+4 üm ve biraz sancım çıktı progestan başlandı. 38. haftayı bulsun istiyoruz o nedenle dinlenmelisin dedi doktor.