Ben de sizinle aynı durumdayım. İlk üç ay kilo verdim. Şimdi 2o+5 teyiz ve hiç kilo almadım. Bebek haftasına göre gram olarak normal ama çevremdekiler hiç bir şey yiyemiyorum diye laf ediyor bebek küçük doğacak zayıf doğacak diye 🙄 ama elimde değil hiç bir şey istemiyor canım . Yemek görmek istemiyorum bazen o derece. Sırf açlıktan bayılmayayım diye yiyorum 🤭