Erdemmercimek Kızlar 37+3 haftalıgım doktor 3 gun once rahım agzı da yumuşama var dedı acılma yok daha dedı. Suan rahat oturup kalkıyorum acaba acılma olunca oturup kalkarken anlıyor Musunuz acılma oldugunu falan
sonsuzmasalim Erdemmercimek bende burda bi kalayım🤔 bende yarın 38 haftalık olacağım ve cuma günü kontrolüm var bakalım ne diyecekler
Makbuss Erdemmercimek yarin kontrolum var ona gore tekrar yazarim bazen sizlama oluyor bel agrim var 38.1 oldk bklm hayrli dogumlrmz olsn insallah
Minikus Erdemmercimek benim de yarın kontrolüm çatı için ne diyecek bakalım doktorum daha hiç bir belirti yok
Erdemmercimek Çatı ust tarafı dar dedı ve yumusama var dedı Bnde normal istiyorum dogumu. Ama merak ediyorum acılma oldugunu anlıyor musunuz diye
pamuk_anne 38+1 hiç belirtim yok 😔 geçen hafta alttan iğne batması gibi ağrılarım vardı bu hafta o da yok. 😞
Ssshhh 37+6 2cm açılma var ama sancı veya hiç bir belirti yok çarşamba tekrar gidicez bakalım ne diyecek doktor