Merhaba. 37 haftalığız. Dün doktorum çatı muayenesi yaptı. Lekelenme olmasını bekliyordum zaten normal olduğunu biliyorum. Bugün lekelenmelerim arttı bi 3 kere falan sümüksü yapıda kahverengi leke geldi. Nişan mı ki diye düşündüm ama 3 kere falan olunca da bilemedim. Daha önceden yaşayan başına gelen var mı? Bu arada 2 cm de açılmam varmış