Yagmur9833 BeyzZaA 20 haftalığım aylardir var enfeksiyon arada yükseliyor iste doktorun test yaptiginda cikmadi mi degerlerinde enfeksiyon
BeyzZaA Yagmur9833 çıktı antibiyotik verdi ama bu yeşil akıntı sonradan oldu vede bende mantarda var onu bilmiyo doktor randevu almam lazım biran önce
Melissssa Elifdemirakkan beyaz akıntı bazen mantar da olabiliyor ve çok kötü kokuyor bende var o yüzden biliyorum enfeksiyon sanıyordum hep ama çok yanmam vardı ve koku oluyordu doktor muayene etti alttan mantar çıktı maalesef
Elifdemirakkan Melissssa peki şimdi ne yapıyorsun fitil mi kullanıosun bebege bi zararı yoks bende kullanaym belkide o yzdendiir.
Majun Ya kizlar bende de enfeksiyon var. Antibiyotik kullandim gecmedi gene. Ve sag karnim da agri var gaz mi bilmiyorum. Napicam benim gibi bu durumu yasayan var mi
Elifdemirakkan [bilinmeyen] ayy gercek mii? Çamaşırımı zTen hergün degisiyorum duş aldıgım için ama çock için tehlikeli ise üstüne düşşerm
Sevdaliza seyda006 pamukla mı sürüyorsun nasıl yapıyorsun bana anlatır mısın deneyeceğim artık inşallah fayda yapar
seyda006 Sevdaliza canım ben banyoya koydum sirkeyi aklıma her geldiğinde pamuk yada peçete kullanıyorum fark etmez
Shrydn Elifdemirakkan ben normalde koku hiss etmiyorum ama cınsel ilişki sonrası falan oluyo. Normal akıntının kokusu yok. Yani her kesde farklıda ola bilir. İlk başlarda kokusuz ve beyaz oldugu icin zaten enfeksiyon olduğunu anlamamıştım
Yagmur9833 [bilinmeyen] of ya 😢 allah korusun insallah bisey olmaz endiseleniyorum progestan kullaniyorum ama
Yagmur9833 [bilinmeyen] baktiriyorum surekli ilac veriyor ters bi akinti sanci gorursemde acile gidiyorum hemen bebis allaha emanet insallah bisey olmaz yavrularimiza