Melekk_1 öncelikle tebrik ederim umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız. Benim ablamında iki oğlu arasında tam iki yaş var ikinci hamileliğini öğrendiğimizde ben ilk yeğenime bunu nasıl yaparsınız diye olayı çok dramatize etmiştim 😅 şimdi büyük olan 8, diğeri 6 yaşında ve söylediklerim için çok pişmanım. İkisi şu an arkadaş gibiler. birbirlerini koruyup kolluyorlar. Ablam başta zorlanmıştı çünkü ikinci bebeğine 8 aylık hamileyken eniştem ciddi bir trafik kazası geçirdi ve bebekleri onlara umut oldu adını zaten umut koydular. Çocuklar büyürken genelde evde vakit geçirdiler ablam bir süre sosyal hayata katılamadı bu yüzden iki kardeşin yaşlarının yakın olması gerçekten avantaj oldu şimdi çok şükür her şey düzeldi çocuklar okula başladı.onları görünce bende ilk çocuktan sonra fazla ara vermeden ikinciyi istiyorum çünkü ben ailemden farklı bir şehirde yaşıyorum ve çevremde birkaç kişi var. bebeğiminde bir oyun arkadaşı olsun yalnız olmasın istiyorum.