Neden 37 istiyorsunuz risk mi var ? Ne kadar fazla kalırsa içerde o kadar iyi olur sonuçta risk yoksa hatta doktor var diyorsa başka doktora bile görünün bence normalden 1 ay önce doğacak neredeyse bırakın doğacağı zamanı kendi belirlesin şahsi fikrim tabi bu