07sym07 aktif olan 6 ay ve sonrası için uygun diye biliyorum ama bende bir kaç kez kullansım birşey olmadı genelde yenidoğan yazanı kullanmak gerekiyor uni baby nin var.30 derece 800 devir 30 dk da yıkadım ben arada 13 dk sıktırmaya aldım hızlı kurusun diye asında çekme vs olmadı.Ayrıca yumuşatıcı kullanmayın alerjik olabilir bünyesi gerek yok zaten bebişler o mis kokusu yetiyor☺️