Eşimin gözü çapaklandı kızardı enfeksiyon kaptı doktor bu damlayı verdi daha sonra oğluma geçti ona da bu damlayı verdi sabah bi uyandım bana da bulaşmış gözlerim çok ağrıyor sürekli çapak oluyor çay ile falan sildim ama ilerlemesinden korkuyorum acaba bu damladan damlatsam bir zararı olur mu hamilelikle kullanılıyor mu