rizelianne Bilgehan erkek ismi mi kız ismi mi arkadaşlar? Nasipse oğlum olacak ve bir türlü ismine karar veremedim. Bilgehan ismi çok hoşuma gidiyor ama kararsız kaldım.
Zseda rizelianne Unisex bir isim ama erkeğe daha uygun olduğunu düşünüyorum. Bende kızımın adını Ada koyacağım mesela erkek ismi diyende var ama takılmıyorum 😃
senahicret rizelianne erkek öğrencim vardı bilgehan diye. Bilge genelde kız ismi olarak kullanılıyor. Han olunca erkek ismi oluyor bence.
rizelianne Kontes001 aynen öyle ama başka da öyle içine sinen bi isim olmadı. 30 haftalık olduk ama isme karar veremedik daha 😁