Arkadaşlar herkese teşekkür ederim yorumlardan dolayı ama rahim büyümesi vs değilmiş hislerim beni yanıltmadı yine. Maalesef ki iki saat önce kanamam oldu baya Dr gittim kalp atışı vs var ama doktorum iğne yaptı fitil başladı istirat et dedi korkutmak istemem kimseyi fakat kendi vücudunuzu anlarsınız az çok ben dün den bir gariplik olduğunu anlamıştım bugün de devam etti iki saat önce de belirti gösterdi demem o ki ters birşey hissederseniz Dr dan randevu alın veya acile. Gidip baktırın olacak olan her türlü tabi olacak taktir ilahi ama önlem almak açısından faydalı hemen gitmek