Melosunannesii Bende berbatim yarin 33 bebek mı yerlesiyor bilmiyorum son 4 hafta 37 de preaklempsi yuzunden alinicak ama pelvis kemiği mı ne deniyor oralarim açıyor yuruyemiyorum yatakta dönmektw bile zorlaniyorum