Bu çarşamba sonuçları almaya Eskişehir’e gidicem. Çarşamba günleri kapalıymış sanırım ama sonuç da mı vermiyorlar acaba ? Bilgisi olan var mı ? Arıyorum ulaşamıyorum hastaneye bir türlü. Eşim de ben de çalışıyoruz anca çarşambaya ayarlayabildik kendimizi.