mehribrahimova Merhaba hanımlar. 23+6 haftalık hamileyim. Kaç gündür ne sol ne sağ tarafa uyuyamıyorum. Çok zorlanıyorum Kaburgalarım ağrıyor. Yastık sıkıştırıp uyuyordum onda da darlanma yaşıyorum. Öneriniz var mı? Teşekkür ederim
ilayda27 mehribrahimova bende öyleyim ya 27+1 im gece çok zorlanıyorum hamile yastığı rahatlatır diyorlar onu deneyecem