Burcu-2634 Melliisaa arkadaşım yapmıştı ama gene baya vaktiydi 38 haftaya doğruydu şükür bebişte annesi de iyi bebek 1 yaşına girdi bile 🙂
Yasminnnnn Melliisaa İlk gebeligimde tansiyon kaynaklı preeklamsi geçirdiğim için 28 haftalık acil doğuma aldılar şuan ikinci gebeliğim 27+2 haftalık 37-38 arası doğuma alimacak
Darkgod Melliisaa Oğlum da 38 de başladı tansıyon üç beş kez düşürdüler 16-10 ü görünce doktor rıske atamam deyıp fitille doğumu baslattı
Melosunannesii Oğlum 38 kızım 37 de dogdu bunuda 37 de alicaklar amaa benim tek tansiyon değil preaklempsiye çeviriyor