Kızlar 19 haftadayım yani 2 aydır sağ tarafındaki kasığıma aniden böyle bir sancı vuruyor gibi ama canım acıyor hani içeriden acaba hani yerini mi yapıyor ya da hareket mi ediyor o tarafta olduğu için mi ama solda değil sadece hep sade oluyor ki adet sancısı ile alakası yok adet zamanlarında hani olan kasık ağrılarını biliyorum ilk iki ay öyle olmuştu adet zamanım gelince kasıklarım da hafif bir ağrı hissetmiştim ama şu an yok sadece bazen hafif bir yürürüm 5 dakika otururum böyle olur yani hangi harekette yapmam aslında ama bir anda bir kız sana böyle bir sancı iğneleme sanki bıçak saplanıyormuş gibi kitlenip kalıyorum ve bir süre sonra da geçiyor sizde de oluyor mu böyle