t_turkan_2 canm öncelikle hangi şehirdesiniz?
Benim kızıma da Doktor yarık dudak damak diyerekten pelinatolojiye göndermişti. Doğduğunda sadece dudağında olduğunu anladık. damakta olsaydı ememizmiş Ama çok şükür Bebeğim 1 yaşına girmesine günler kaldı, bu yazıyı kızımı emzirirken yazıyorum. 6. Ayda ameliyatını oldu, ameliyat sürecimiz çok zordu, 10 gün emzirememk fln 😐 şimdi İyiyiz çok şükür :)