tugbaozdemirkan41 Merhaba arkadaslar 16+3 haftalik hamileligim. bugun kontrole geldik. Ultrasonda agrim gorundu ve bebegi biraz sıkıştırmış. Doktor biraz yuru tekrar bakalim dedi. Basina boyle bisey gelen oldu mu ya. Stres oldum 😔