Sabikhadji Merhaba kızlar benım mıdem oyle cok bulanmıyor yemek yıye bılıyorum 11haftalıkım 53kqla hamıle kaldım hala 53.600kq normalmı bu? Aslında fazla kıno almakda ıstemıyorum ılk hamılelıkde 45le kalıb 65le amelıyyat olmuşum
Bguzeel Sabikhadji 22 haftadayım bende aynı kilodayım hala. Ama bundan sonra alırım diye düşünüyorum 🤯🤣 ilk gebelikte de 56 ile hamile kalıp 61 ile doğuma gitmiştim
Burcu-2634 Sabikhadji daha yolun başı genel de ilk 3 ay değil sonraki aylar kilo alımı başlıyor mesela bende 7 kilo verdim 20 haftalık oldum verdiğimi alsam yeter 😂
Biranneikievlat22 Bende öyleyim canım 3 gebeligim hamilelik başından beri 82 kiloyla devam ediyorum şuan 6 aylık oldum ama bebegin gelişimi gayet iyi korkma bende korkuyordum ilk başta doktorum sen kilo alma bebek alsın yeter dedi