Yesim0722 Kızlar selam,, yakın zamanda Antalya Memorial hastanesinde doğum yapan var mı acaba ? İmkanlar, deneyimler ve doğum ücretini paylaşabilir misiniz ?
duyguluanneee Yesim0722 ben üç yıl önce olmuştum imkanlar iyi tabiki Timur bey doktorum hemen ayağa kalktım ama yenidoğan hemşireleri ilgisiz sizin sürekli soru sormanız lazım tabi değişmiştir üç yılda belki ama genel anlamda iyiydi iki aylık hamileyim yine Timur hocaya gidicem fiyatını bilmiyorum muayene ücreti 1.800 müş doğum ücreti de 40 50 vardır herhalde
Edaguzel Duyduğum kadarıyla baya pahalı doğum ücreti arkadaşımın arkadaşı Sezeryan olmuştu ve orası mikrop kapmıştı ne kadar doğru tabi bilemem ama bi araştırın isterseniz 😇
Yesim0722 duyguluanneee aynen canım muayene 1800 dü ama geçen salı zam geldi. Ben 9 aydır memorialda takipliyim. Az kaldı doğuma henüz fiyat almadık da bi sormak istedim. Ben de 50 bin vardır diye düşünüyorum.
Mervekyzd Ben bir hafta önce felan sordum doğum ücretini 28 bin dediler ama artacakmış böyle söylediler