Rumeysa-6161 Kizlar sevincli haberi alanlar oldumu? Benim beklenen adet günüm yarin ama hala test yapmadim. 😊
beysenyil Rumeysa-6161 Salı günü regl başlangıcı ama daha test yapmadım biraz olumsuz göreceğim diye korkudan yapamıyorum. Geçen ay kimyasal gebelik geçirince korkum biraz fazla 😏
biryildiz42 Rumeysa-6161 Adetime 2 gün var bu testi 2 gün önce yapmıştım kan vermedim henüz beklemedeyim 😂😂
Dilekulgtt Rumeysa-6161 benimde bat 1 di bi kac gun sarkmış olabilir diye beklemedeyim cunku gecen ay duzensiz oldum bakalim bel agrim var olacak gibi.
Bir_nazenin01 Test yaptım pozitif çikti cuma günü kan verdim ama daha çıkmadı meraktan çatlamak üzereyim 😂
Booksandcats Bir_nazenin01 benim testim de böyle çıkmıştı ben hatta negatif bu diyip çöpe atmıştım kan vermekle iyi yapmışsınız 🙈
noble1 Bir_nazenin01 başka test yapmadan nası duruyosunuzz aayçoktan koyulaşmıştır varsa zten 🤭 inşallah sağlıkla😻🙏🏻 Sağlık ocağı kalır ptesiiye🫠
senatss Benim de bu şekilde önce ki gün yaptım BAT 4 haziran çıktı yarın tekrar yapıcam Bu arada BEBETİME marka test yapan var mı kızlar güvenilir mi