sedefyrs1101 tek bu sorunu yaşayan ben değilmişim meğersem 🤦🏼♀️ benimde 3 yaşında ve 1.5 yaşında kızım var kızım da aynı 1,5 yaş 2 yaş sendromun başladığı zamanlar olduğu için bazen uyumak istemiyorlar eğer konuşmaya felan başladıysa keşfetmek istedikleri için de uyumak istemiyorlar direniyorlar maalesef benim araştırmalarım o yönde oldu ne kadar gerçek bilemiyorum ama kızım da aynı hem meme için uyanıyor hemde keşfetme zamanları olduğu için uykuya direniyor çok normal aslında oğlumda da yaşamıştım zor süreç biliyorum bende hamileyim fakat dayanmaya çalışıyorum bir çözümü olan varsa beni de etiketlerse çok sevinirim 🙏🏼