Zeynt bende üniversite hastanesinde yaptım doğumu. Riskli gebelikti. ,5 cm e yakin açılma ile dogumhaneye alındım. Asistan doktorlar ilgilendi zaten takipli olduğum için asinaydim hepsine. Hasta bakıcısından tut ebe ve doktorlara kadar hepsi iyiydi. Azarlayan bağıran olmadı yani. Ara ara açıklık kontrolu için geliyorlardı. İkinmada biraz zorlandım ama onu da yönlendirdiler sagolsunlar. Ben sorun yaşamadım yine aynı hastanede doğum yapicam 😌