Babyildiz bende öyleydim sol bel ağrısı da cabası 3 gün oldu hala ağrım var diyebilirim doktorum idrar testi yaptı herşey normal üşütmüşüm birde su çok fazla tüketmediğim için rahim üstü kaslarım bebek geliştiği için geriliyor o da sebebi olabilir dedi korkma lekelenme kanama görürsen hemen doktora git