Jasmine3 inşallah 1 yıl önce bende kürtaj oldum boş keseden dolayı ve oğlum hep bekledi bu kez hiç kimseye söylemedim doktor banada dış gebelik olabilir değerlerin olması gerekenden az dedi sonra 2 hafta sonra kontrole çağırdı 7 haftalık olmam gerekiyor du ama usg de 4+5 çıktık minicik kese bugün yine korkuyla gittim pıt pıt kalp atışını duyduk çok şükür inşallah sizde duyarsınız ❤️❤️