Ayy burda pozitif normal doğum hikayelerini okuyup duruyordum hiç sezeryan hikayeleri dikkatimi çekmezdi nasıl olsa normal doğum yaparım diye ama öyle olmadı 🙃 kızlar önce regl ağrısı gibi bir iki sancım vardı ama ben aldırış etmedim ve uyudum sabah uyandım eşimle kahvaltı edicez yine girdi böyle hafif hafif ama ben hala hiç doğum başlangıci diye düşünmedim. Neyse akşam oldu artmaya başladılar artık rahatsız ediyordu sancılar sonra eşimi aradım sancılarım var gibi işten erken gelir misin gelirken yemek al yapamadım diye haber verdim neyse geldi yemek yedik falan ben hala iyi sayılırım falan sonra geceye doğru artmaya başladı iyice canımı acıttı artık anneme haber verdim annem geldi süre falan tutunca sıklığı artinca zaten artık doğum habercisi olduğunu anladık gece 12 den sonra koyulduk hastane yoluna… gittiğimde 2 cm açıklığım olduğunu ilk doğumum olacağı için biraz uzun sürebileceği evimize gitmek isteyip istemediğimizi sordular bizde kalmak istedik çünkü sancılarım sıktı bidaha eve gitmek istemiyordum. Neyse gittikçe arttı sancılar nst çekiyorlar bı yandan açıklık bakıyorlar ara ara sabaha karşı 5-6 gibi bı baktılar açıklığım 9 cm olmuş ama bebeğimim kafası kanala yamuk girmişti o yüzden gelmiyordu egzersiz yapmam lazımdı 2 saat boyunca egzersizleri yaptım ama olmadı bir türlü düzeldi artık dayanamıyordum son 1 saatim doğumhanede ıkınmakla geçti ama bir türlü olmuyordu en son doktor olmuyo artık diyip sezeryana alma kararı verdi eşime haber verdiler ama eşim asla istemiyordu sezeryana alınmamı o yüzden doğumhaneye daldı birazda ben destek vermek istiyorum diyip bı yarım saatte onun desteğiyle ıkındim falan ama asla olmadı eşim de ne kadar acı çektiğimi ve olmadığını anlayınca artık kabul ettik ve acil sezeryana alındım hemen hızlı hızlı giydirler ama sancılarım o kadar çok ki 10 saniyede bir geliyolar nefes almaya vakit yoktu. Spinal anestezi oldum sırtımdan iğneyi vurdular sonra şaaak durdu sancılarım uyuştu belden aşağı her yerim sondayı da uyustuktan sonra taktılar sanırım çünkü hissetmedim bir şey. Sonra bir iki soru sordu başımdakiler işte kız mı erkek mı adı ne olcak en son kaç kiloydu diyesiye kadar bı baktım oğlumu boynuma koydular Allah’ımmm o zaman varya dünyalar benim oldu o ağlıyor ben ağlıyorum çok çok güzel bir histi kızlar anlatamam sonra oğlumu götürürler bı 10-15 dk sonra da ben çıktım ama o kadar üşüyorum ki zangır zangır titriyorum falan neyse 6-8 saat sonra yürümeye başlattılar ilk kalkış biraz zordu ama o kadar da değil yani korkmasin gözünüz ben çok canı tatlı bir insanimdir ama yinede çok şükür korktuğum kadar değildi geçti bitti bugün 4. Günümüz çok şükür tek üzüldüğüm şey normal doğumun her zerresini her acısını yaşayıp sezeryana alınmak… Zordu yani o sancılar, direkt sezeryan olsa daha güzel olurdu ama olsun çok şükrü sağlıkliyiz evimizdeyiz geçti bitti. Kızlar baya uzun oldu kusura bakmayın 😂 merak ettiğiniz başka şeyler varsa sorabilirsiniz 💕 sezeryan olacaklar da sakın korkmayın gerçekten normalden daha iyi diyebilirim ben bilsem en başından öyle olmayı tercih ederdim ama nasip