Hamileliğimin başından beri beni bırakmayan illet hala daha bazı yerler şiş . Dişlerini güzelce fırçaladıktan sonra Tuzlu karbonatlı su yaptım çay bardağına, önce yarısını şiş olan bölge neresiyse orda tuttum en az 1-2 dk tut sonra tükürdüm sonra kalanı da gargara yaptım acısını aldı şişlik inmedi ama rahatladı en azından. Geceleri bunun sayesinde uyudum diyebilirim ilk fırçalarken o şiş olan bölgeler bol bol kanıyordu valla kanadıkça rahatlıyordum valla kan bazen kanasın diye sadece oraya fırça sürmüşlüğüm var kan akınca sanki iltihap durmuyor gibiydi 😂 şuan da yan dişlerimde çok nadir yerlerde var ama ilk zamanlar üst ön dişlerimin arkası resmen sarımsak tanesi kadar şişti çok şükür indi.
Bunları yaparken tabiki bol bol C vitamini al bol bol meyve ye onlar sayesinde de iyileştim diyebilirim çünkü diş ağrısı kalsiyum eksikliği ama diş eti şişliği rahatsızlığı C vitamini eksikliğinden olabiliyor