Zynpsr1 benzer bir durum yaşadım ben de toplamda 15 saat olmak üzere, 8 cm açıklıkla 6-7 saat sancı çektim sancılarım artık 30 snde birdi.. bebek kanala girmediği için epidural de veremediler saatlerce sancı çektim boş yere. En son doktor 3-4 saat daha sürebilir bebeğin kanala inmesi hatta belki inmeyedebilir diyince sezaryen oldum. Çok üzgünüm hala o kadar sancı çekip sezaryen olduğum için