Bette testte pek çok hastalığa bakılıyor ama en ayrıntılı down sendromuna bakıyoruz dedi bana orada sonucumu söyleyen doktor. %99 doğruluk oranı var yani amniyosentezi göze alamıyorsanız en güvenilir olan test bu. Allah korusun eğer testte risk çıkarsa tabii amniyosentezle kesinleştirip hamileliği sonlandırabilirsin. Benim ikili testim yüksek riskli çıktı özeldeki doktorum ısrarla eskişehire git dedi ben hastanede yaptırayım diye direttim çok isteksiz tamam danışmaya sor o zaman dedi. Devlette perinatolojiye gittim ordaki doktor da sen şaka mı yapıyorsun özeldeki testler tamamen para üzerine çalışıyor eskişehirdeki kadar detaylı değil boş kamyon gibi düşün bi dünya para vereceksin bide git eskişehirde yaptır dedi artık gittim orda yaptırdım. Ben 1 saat uzaklıktayım yol sorun olmadı tek sıkıntı beklemekti. Bu arada pazartesi 2.30da başlıyor dendi mesela. Ama ben işten çıktım 3de ordaydım sekreter bana 2.30da bitti dedi ağlayacaktım ama sağolsun ben bişey demeden halimden anlayıp yardımcı oldu şehir dışından geldiğim için hemen kanımı verdim. Yani siz dedikleri saatten daha erken orda olun gideceksiniz