H4assask çok geçmiş olsun bende epilepsi hastasıyım benimde geçen tekrar EEG lerim çekildi yine epilepsi ve ağır migren çıktı şu an sadecemigren için buz kullanabiliyorum iğne zaten 9 ay kullanıyorum genetik kan sorunum olduğu için bir çok ilaç ve vitaminin yanında oğlumuza bu şekilde kucağıma almıştım korkulacak hiç bir şey olmuyor ilaç düzenine dikkat edince ☺