Kızlar merhaba. 14+5 hamileyim. 2-3 gündür kasıklarımda ara ara ağrı oluyor, ama kanamam vs yok kesinlikle. Dün doktora gittim bebek baskı yapıyor rahmine dedi düşük tehliken olabilir dedi. Serum taktılar. Çok korkuyorum lütfen yardım edin bu durumu yaşayan oldu mu? Ne oldu?