Ozlemmmmm Kızla rmrb, 24 haftalık olduk ama artık işe gidip gelirken cok zorlanıyorum doktorum 10 gun rapor verebılırım dedi daha 2ay calısmam lazım. Ücretsiz izne çıkma gibi bir hakkım var mı? Sırf 4 aylık rapor hakkımı kaybetmemek için uğraşıyorum. Ücretsiz izne cıkarsam bunu etkiler mi bilenler yardımcı olabılır mı
Elsa57- Ozlemmmmm doktorun hafta hafta rapor verebilir ki maks tek seferde 10 gün verilir sonra sen yine alırsın hamileyim kötüyüm diyip gerekirse başla hastaneden alırsın
minnosbirkiz Ozlemmmmm parça parça rapor alın, bizim işyerlerinde çalışan abla öyle yapmıştı, doğum için tanınan hakkınızı etkilemiyor diye biliyorum, o dediğim kişiye 30. haftasına kadar bu şekilde parça parça izin vermişlerdi, sonrada doğum izinine ayrılmıştı
Rabiul Ozlemmmmm 32. Haftana kadar rapor alabilirsin ben 3 kere aldım 5 er gün daha fazlasını istemedi doktorum sgk ya takılmayalım dedi istersem ben dışardan alabilirdim ama takılırım diye almadım 32 den sonra rapor alırsan iznini etkiliyor öncesi sorun değil
Kedi07 Ozlemmmmm benimde rapor süreme çok vardı. İkiz gebelikti ve kanamam olmuştu. Bebeğin eşi aşağıdaymış. Doktorum ayakta kalmaman lazım dedi. Öğretmen olduğum için imkansızdı. Normal raporda 40 günden fazla verilmiyor diye biliyorum. O zaman demişlerdi kısım kısım verilen raporunda gün sayısı sınırlı diye. Ben uğraşmadım. Ücretsiz izne ayrılmak istediğimi söyledim. İş yerim de kabul etti. Tamamen iş yerinin inisiyatifi. 30.haftama kadar ücretsiz izin sonra da doğum iznine.
Ozlemmmmm Kedi07 peki ücretsiz izin aldıktan sonra doğum parasını alabıldınız mi. Sgk ya sorduğumda 8gunden fazla ucretsız ızın alırsam analık hakkım olan 4 aylık dogum ucretımı alamıyormusum