Merhaba arkadaşlar bu benim ilk gebeliğim 6 haftalık gebeyim 2 hafta önce kese göründü doktor rahmimin ters olduğunu bebeği geç görebileceğimi söyledi 2 hafta sonra gel bakalım demişti bu sefer başka bir doktora gittim çünkü doktorum bana fazla rahat geldi dün gittiğim yeni doktor kesenin büyüdüğünü büyüklüğünün 6 hastalık gebeliğe denk geldiğini ama kesenin içinin boş olduğunu ve kesenin şeklinin yuvarlak değil de daha şekilsiz olduğumu söyledi ayrıca kese olması gereken yerde değil dedi, yüzde 70 sağlıksız gebelik dedi bu arada alttan muayene oldum üstten gözükmediği için kalp atışı da bebek de yok. Her ihtimale karşı şans verelim 14üme kadar bekleyelim dedi bu sürede kanama olursa mutlaka gel dedi, bugüb göğüslerim inanılmaz ağrıyor zaten hamileliğe dair de tek belirtim göğüs ağrısıydı… Bu durumu yaşayan var mı bebek sonradan oluşur mı başka bir doktora djam gitmeli miyim lütfen yardım :(((