Amine_Sultan Kızlar benim oğluş gelmiyor bir doğum belirtiside yok dün geceden beri felaket şekilde ishalim başladı doğum belirtisi olabilir mi tecrübeli deneyimli annişler
Nur321 Amine_Sultan bende 36+5 ıkı üç gündür ishal var. Doğuma yakın olabileceğini söylüyorlar ama benim için erken gibi geldi. Sizinki doğuma hazırlık olabilir
Amine_Sultan yadigar4049 bende vardı o haftalarda ama bu kadar ileri değildi içimden su akıyor resmen