Merhaba annelerim bende size doğum hikayemden bahsedeyim.
4 yaşında bir kızım var 1 yaşına geldiğinde bir çocuk daha istedik uzun süre yaklaşık 1 sene uğraştıktan sonra gebe olduğumu öğrendim kontrole gittiğimde skar gebelik olduğunu söyledi dpktroum doğurmaya kalkarsam hayati tehlikem olabilirmiş şehir hastanesine yönlendirdi orda heyete girdim evet öyle dediler alalı dediler kalp atışını duymuştum nasıl aldırabilrdim ki. Dua ettim bu kararı bana bırakma Allahım dedim eğer ki olmayacaksa senden olsun benden olmasın dedim. Sonra tekrar kontrole gittiğimde şaşıtdı herşey iyi görünüyor dedi. Sevindik. Ertesi günün sabahına kanamayla uyandım düşük yapmıştom kürtaj oldum. Sonrasında düzensiz adetlerine olmaya başladı kontrole gittim menepoza girdiğimi öğrendim hangi doktora gittiysem artık çocuğun olmaz dediler çünkü amh 0.04 tü. En son kendi doktprım ilaç verdi adet düzenleyici 3 ay kullanılan dedi 3. Ayın sonunda yine hamile olduğumu öğrendim. Allahın mucizesi. Kontrole gittim ilk ay rahme yakın dediler düşer dedilrr 2.ay kanama oldu 3 gün yatış saframda taş olduğunu öğrendik bide 😒
3.ay 2 lı yüksek çıkto nipty yaptırdık onun stresi oldu tabi ama çok şükür temiz çıktı.
- Ay beyinde kist dedi detaylı usg bakılacak dendi 5.ay detaylı olduk kist kaybolmuş ama bebek eşi aşağıda istirahat verildş 😞plesenta prevıa dendi 23. Hafta kanama oldu hastanede yatışım yapıldı 32. Hafta detaylı oldum mesane ve rahim erimiş plesenta yapışmış dendi gazi üniv sevk edildim. Plesenta perkiata olmuş yani en tehlikelisi 34. Hafta da bebeğin alınacağı söylendi zor ve hayatı riski olan bi ameliyat dedilrt geldik 16 nisana 3 profesör girdi üroloji doktorları asistanlat ıntörnler. rahim alındı mesane işlem gördü dikey sezeryan oldum göbek üstünden kasığa kadar kesildim yani. 7 saat süren bir ameliyat. 10 gün hastanede yattım kızım kuvezde en son çıktık sağlıkla çok şükür 1.5 aylık olduk bile gebeliğim boyunca her ay ağlayarak eve döndüm ama sonuç Allahın bana verdiği mıcizr nur topu gibi bir kızım daha oldu. Çok şükür bugüne. Bana çocuğun olmaz dediler Rabbim nasip etti. Umudunuzu kesmeyin allah isteyen herkese nasip etsin biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin😊