Ben allianz yaptırdım.gebelik öncesi sigorta yaptırmak gerekiyor bunun için. Gebelik tespiti sonrası nasıl paketler oluyor bilmiyorum.
Belirli katılım payları var. Ben mesela ilk yıl sigorta yaptırdım. İlk 5 ay hamilelik olmaması gerekiyor kapsamıyor. İkinci yılda sigortanın yenilenmesi gerekiyor. Belirli oranlar var siz seçip ona göre ödeme yapıyorsunuz ister %60 sigorta karşılıyor siz %40 ödüyorsunuz isterseniz %80 sigorta ödüyor geri kalanını siz ödüyorsunuz. Benimki böyle.
İsterseniz de %100 herşeyi sigorta ödüyor o da biraz daha pahalı.
Ama Doğuma verilen para test ve tahlilleri düşünürseniz hemen hemen aynı paraya denk geliyor
Ben tavsiye ederim memnunum
İlaçlarımı da karşılıyor