Canım benim bat a 3 gün varken silik çıktı herkes kuruma çizgisi dedi resmen bu uygulamada kavga ettiler benimle regl 5 gün gecikti sabah mide bulantım olunca doktora gittim hamile olduğumu öğrendim bugün 2. Gün oldu öğreneli pazartesi randevu aldım doktoruma. İlk hamileliğim olucak sabırlı ol düşünme rabbim inşallah nasip eder ❤️