Hep düşünürdüm ikinci olursa ilk kızım gibi sevemem kızıma haksızlık ederim onun gibi ilgilenemem ikinci olursa kızımla vakit geçireemem fln diye ama kızım 3 yaşında ve o kdr cok kardeş istedi ki cnkü tek kimse yok oynayacak benimlede nasıl eglenebilir en fazla ramazanlıkta her iftarda dua etmeyi öğrettik oda kardeş istyorum diye dua ederdi ve o ay hamile kalmışım bu bebegimi sevemicem fln diye düşünüyordum zorlanırsam 6 7 aylık olunca kaynanama veririm bir iki gun kalır alırım fln diye düşünyordum ama öyle olmuyormuş ögrendigimden beri icinde onada cok başka sevgi var gercekten iksiininde sevgisi aynı degerde oluyormş inşallah bu bebegim icin kızımı kırmam üzmemm cok akıllı bi kızım var bu ikincide öyle olsun inşallah cünkü benim biraz sabır konusunda eksiklerim var rabbimde işte bildigi icin bana akıllı cocuk vermiş 😄 sizin düşünceleriniz neler 2. Bebeklerini kucagına alan anneler fark varmı sevgisi arasında cokmu zor oluyor