Normal doğum için yapabileceğim her şeyi yaptım ama bebeğim kanala bile girmedi çatı muayanesinde de zaten çatımın dar olduğunu söylemişti 40a kadar bekleyip gün verelim diye konuşmuştuk 40.hafta olduğu için doktor riske atmak istemeyip gününü verdi hayırlısı buymuş diyorum ama içim buruk çünkü bebek doğum kanalına girdiğinde annede süt ile alakalı salgılanan hormonlar varmış ve kendimi bildim bileli normal istiyordum şimdi sezeryana hazırlamaya çalışıyorum varsa pozitif tecrübeleriniz okumak iyi gelicek özellikle süt çok mu geç geliyo sezeryanda napmak lazım gibi gibi