Sermec27 Sevil1996 36 haftalık olduk 37 de sezeryan olacağım biraz riskli bir hamileyim bakalım inşallah sağ salim kucağımiza alırız 🤲🥰
emelldemir Sevil1996 35+6 pazartesi kontrolümüz var normal uygun değilse gün verecek inşallah 😄 heyecanlı dönemler başladı
Sermec27 Sevil1996 3 kaybım var gebelik şekerim var plesentam aşağıda bebekte gelişim geriliği var iki hafta geride ama en önemli sebeb plesentam aşağıda ondan dolayı 37 de alacak doktor