Zeynepege Slm kızlar biz 17 haftalık olduk ama bulantılar hala devam ediyo sizde durumlar ne kaçıncı haftada geçti bulantılarınız ya da geçti mi 🤔🤔
Burjucan Zeynepege selam canım 23 haftalık olduk 11. Haftada geçti bulantılarım çok şükür darısı başına
Nurcankarakaya Zeynepege kız annesi olucam inşallah ama hamilelikte hiç bulantım tiksinmem olmadı çok şükür 21 Ocakta prensesime kavuşucam Allah’ın izniyle 💕
Dyg10 Zeynepege 5 aylıkken bile mide bulantılarım geçmemişti🤭 tiksinmediğim şey kalmadı sanırım😂 6 aydan sonra rahatladım🐥
Zeynepege Amin inşallah kızlar ya çalışırken çok zorluyo dr um da tamamen geçene kadar vitaminde kullanma onlar da tetikler dedi durumlar çok fena yani 😭😭
Nezaketyildiz Benimde 👧 kız bebişim oluyo 20+0 olduk yarın kontrolüm var sabırsızlıkla bekliyorum yarını bu arada tam 8 kilo aldım 🙁
SeymaYlmz Benim hiç mide bulantım olmadı cok mide ağrım ve yanmam oldu hala daha da devam ediyor hiç geçmedi 36 haftalığız prensesimi bekliyorum sabırsızlıkla ☺️ inşallah geçer bulantın canımm 💕
Zeynepege Nurcankarakaya oh oh şanşlı hamişlerdensin ne güzel Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin cnm
Melissssa Benim 5. Aya kadar devam etti kusmalar hatta ilk üç dört ay hiiç yemek bile yiyemedim mide ağrısı yüzünden 😩
Kubraceylan Zeynepege 12. Haftalarda geçmişti ama bazen doğuma kadar bir koku falan olduğunda bulantim oluyordu
MinaYusuf Zeynepege bende 31 haftamdayım bu kez çok harika bi hamilelik geçirdim çok şükür hiç bulantım olmadı