Ervaninannesi61 Merhaba kızlar, kaplı olarak emzirme atleti be sutyeni aldiniz mi? Aldiysaniz hangi marka, memnun kaldiginiz var mi? Almak istiyorum ama bir turlu karar veremedim
H-ckerana Ervaninannesi61 Lcw kaplı emzirme atletialdım çok güzel. 2 xL aldım şuan 76 kg yum 7 aylık hamileyim ama karnım çok büyük.Bana iyi oldu bu beden.