sumkiz Sanırım erkek. Dimdik veya yukarı doğru olunca erkek. Aşağı doğru eğimli olursa kız. Kaçıncı hafta görmedim ama 15+ olunca net oluyor. Sağlıkla inşallah 🙏🏻
Gsgageaass 13.hafta tabi sağlıklı olsunda inşallah hep kız hissediyordum bu görüntü banada eekek gibi geliyor
sumkiz Gsgageaass ben de 9+4 deyim. Hep erkek hissettim Çin takvimi de Erkek diyor. Fallarda erkek 😅 aurası da erkek 😅 hayırlısı olsun ama en önemlisi sağlığı 🙏🏻