Benim de bat 12 sadece göğüs ucunda acı ve ağrı var . Ama benim göğsümde fibrokist var o hormon değişiminde sızlama yapıyor belki o yüzdendir diyorum. Bi taraftan da demekki bi hormon değişimi var belki gebeliktir diyorum umutlanıyorum 😅 inşallah pozitif haberi alırız hepimiz