Merhaba normalde bat 6 haziran perşembe fakat bu ay klomen kullandım ve 2 hafta önce pazartesi günü doktorum yumurtan çatlamış dedi. Bu durumda pazartesi günü adet olmam mı gerekir veya gecikirse pazartesiyi mi baz almalıyım yoksa perşembe gününü mü beklemeliyim?